ΑΓΓΛΙΚΑ II

 

ΣΧΟΛΗ

ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ

ΤΜΗΜΑ

ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

2o

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΑΓΓΛΙΚΑ II
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις2
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις0
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.)0

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

2
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ-
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝΑΓΓΛΙΚΗ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUSΝΑΙ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

https://eclass.uowm.gr/courses/CHEMENG


2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη δύο βασικών δεξιοτήτων, ανάγνωσης και γραφής, οι οποίες είναι απαραίτητες στην εκμάθηση και εξάσκηση της Αγγλικής γλώσσας σε ακαδημαϊκά περιβάλλοντα.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να:
• αναγνωρίζει και να είναι εξοικειωμένος με την οργάνωση, σύνταξη και δομή ακαδημαϊκών & επιστημονικών κειμένων (άρθρα, έρευνες, πτυχιακές εργασίες κλπ.)
• ερμηνεύει βασικές ακαδημαϊκές πληροφορίες
• ερμηνεύει, αναλύει και παράγει πληροφορίες από διαγράμματα, πίνακες κλπ.
• είναι ικανός να χρησιμοποιεί μεθοδολογικές στρατηγικές για την ανάπτυξη και παραγωγή γραπτού ακαδημαϊκού λόγου (παράφραση, σύνθεση παραγράφων, περίληψη κλπ.)
• έχει εξασκηθεί στην ικανότητα γραφής σημειώσεων στη διάρκεια μαθημάτων, διαλέξεων κλπ.
• έχει αναπτύξει και εφαρμόσει δεξιότητες και στρατηγικές για σύνθεση και παραγωγή παρουσιάσεων, βιογραφικών σημειωμάτων, συνοδευτικών επιστολών κλπ.
• κατανοεί, διαχειρίζεται και συντάσσει βιβλιογραφικές αναφορές


Γενικές Ικανότητες

• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
• Αυτόνομη εργασία
• Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
• Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
• Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
• Βασικές ακαδημαϊκές δεξιότητες
• Κριτική σκέψη


3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

• Επιλογή κειμένων από το βιβλίο English for Chemistry EAP, A course for Academic English for International Chemistry students, Kallia Katsaboxaki Hodgetts, 2017, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΣΙΓΜΑ ΙΚΕ (κωδ. στο ΕΥΔΟΞΟΣ: 77111735)1.
• Διδακτικές σημειώσεις:
-Είδη ακαδημαϊκού λόγου,
- παραδείγματα και ανάλυση χαρακτηριστικών ειδών,
- διατύπωση ακαδημαϊκών κειμένων με βάση το είδος,
-βασικές αρχές στη διατύπωση πρότασης,
-συνοχή, σχηματική δομή παραγράφου, τεχνικές γραφής παραγράφου,
-συνδετικά στοιχεία λόγου (παραλληλισμός, παράθεση, αντίθεση, αιτιολογία, συμπέρασμα, σύγκριση, αναφορά),
-σχηματική δομή και ανάλυση δομής διαφόρων ακαδημαϊκών ειδών λόγου (περιγραφές, ορισμοί, επιστημονικές αναφορές, περίληψη, επιστημονικό άρθρο, βιογραφικά σημειώματα, συνοδευτικές επιστολές)


4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
• Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, την επικοινωνία με τους φοιτητές και στις εξετάσεις (Zoom, Moodle)
• Χρήση πολυμέσων και σχετικών συνδέσμων στο Διαδίκτυο
• Χρήση πλατφόρμας e-class για εξάσκηση γλωσσικών δομών

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις (Παρουσίαση & ανάλυση κειμένων)60
Ασκήσεις στην πλατφόρμα e-class40
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ • Γλώσσα Αξιολόγησης: Αγγλικά
• Μέθοδοι αξιολόγησης:
- Τελικές εξετάσεις (Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, κλπ)
• κριτήρια αξιολόγησης:
1)επαρκής γνώση κατανόησης δομής και περιεχομένου ακαδημαϊκών κειμένων
3)παραγωγή ακαδημαϊκών κειμένων


5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία :

Συναφή επιστημονικά περιοδικά: