ΑΓΓΛΙΚΑ II
ΣΧΟΛΗ | ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2o | ||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΑΓΓΛΙΚΑ II | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 2 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ | 2 | ||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | - | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΑΓΓΛΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.uowm.gr/courses/CHEMENG |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Το μάθημα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη δύο βασικών δεξιοτήτων, ανάγνωσης και γραφής, οι οποίες είναι απαραίτητες στην εκμάθηση και εξάσκηση της Αγγλικής γλώσσας σε ακαδημαϊκά περιβάλλοντα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: • αναγνωρίζει και να είναι εξοικειωμένος με την οργάνωση, σύνταξη και δομή ακαδημαϊκών & επιστημονικών κειμένων (άρθρα, έρευνες, πτυχιακές εργασίες κλπ.) • ερμηνεύει βασικές ακαδημαϊκές πληροφορίες • ερμηνεύει, αναλύει και παράγει πληροφορίες από διαγράμματα, πίνακες κλπ. • είναι ικανός να χρησιμοποιεί μεθοδολογικές στρατηγικές για την ανάπτυξη και παραγωγή γραπτού ακαδημαϊκού λόγου (παράφραση, σύνθεση παραγράφων, περίληψη κλπ.) • έχει εξασκηθεί στην ικανότητα γραφής σημειώσεων στη διάρκεια μαθημάτων, διαλέξεων κλπ. • έχει αναπτύξει και εφαρμόσει δεξιότητες και στρατηγικές για σύνθεση και παραγωγή παρουσιάσεων, βιογραφικών σημειωμάτων, συνοδευτικών επιστολών κλπ. • κατανοεί, διαχειρίζεται και συντάσσει βιβλιογραφικές αναφορές | |
| |
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών • Αυτόνομη εργασία • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα • Βασικές ακαδημαϊκές δεξιότητες • Κριτική σκέψη |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Επιλογή κειμένων από το βιβλίο English for Chemistry EAP, A course for Academic English for International Chemistry students, Kallia Katsaboxaki Hodgetts, 2017, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΣΙΓΜΑ ΙΚΕ (κωδ. στο ΕΥΔΟΞΟΣ: 77111735)1. • Διδακτικές σημειώσεις: -Είδη ακαδημαϊκού λόγου, - παραδείγματα και ανάλυση χαρακτηριστικών ειδών, - διατύπωση ακαδημαϊκών κειμένων με βάση το είδος, -βασικές αρχές στη διατύπωση πρότασης, -συνοχή, σχηματική δομή παραγράφου, τεχνικές γραφής παραγράφου, -συνδετικά στοιχεία λόγου (παραλληλισμός, παράθεση, αντίθεση, αιτιολογία, συμπέρασμα, σύγκριση, αναφορά), -σχηματική δομή και ανάλυση δομής διαφόρων ακαδημαϊκών ειδών λόγου (περιγραφές, ορισμοί, επιστημονικές αναφορές, περίληψη, επιστημονικό άρθρο, βιογραφικά σημειώματα, συνοδευτικές επιστολές) |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, την επικοινωνία με τους φοιτητές και στις εξετάσεις (Zoom, Moodle) • Χρήση πολυμέσων και σχετικών συνδέσμων στο Διαδίκτυο • Χρήση πλατφόρμας e-class για εξάσκηση γλωσσικών δομών | ||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | • Γλώσσα Αξιολόγησης: Αγγλικά • Μέθοδοι αξιολόγησης: - Τελικές εξετάσεις (Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, κλπ) • κριτήρια αξιολόγησης: 1)επαρκής γνώση κατανόησης δομής και περιεχομένου ακαδημαϊκών κειμένων 3)παραγωγή ακαδημαϊκών κειμένων |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |