ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η/Υ
ΣΧΟΛΗ | ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1o | ||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η/Υ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 2 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 2 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ | 5 | ||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ (ΓΥ) | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | - | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.uowm.gr/courses/CHEMENG171/ |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητές θα πρέπει να αποκτήσουν τις παρακάτω γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες: • να κατέχουν επαρκή γνώση των βασικών αρχών μέσω μιας υψηλού επιπέδου γλώσσας προγραμματισμού, • να αναπτύσσουν λογισμικό στη γλώσσα python, • να διατυπώνουν τρόπους επίλυσης απλών αλγοριθμικών προγραμμάτων και να επιδεικνύει την επίλυσή τους με δημιουργία σεναρίων, • να αξιοποιούν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τις εφαρμογές τους στην επίλυση προβλημάτων στο επιστημονικό πεδίο του Χημικού Μηχανικού , • να συμμετέχουν συνεργατικά σε επίλυση προβλημάτων σε ομάδες εργασίας. • να είναι σε θέση να αναπτύξουν μικρά προγράμματα αλλά και θα έχουν επαρκές υπόβαθρο για να παρακολουθήσουν πιο προχωρημένα προγραμματιστικά μαθήματα. | |
| |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών . Αυτόνομη εργασία. Ομαδική εργασία Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης. Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γλώσσες προγραμματισμού, γλώσσα Python. Βασικές αρχές προγραμματισμού, αλγόριθμοι, διαγράμματα ροής. Μεταβλητές, αριθμητικοί υπολογισμοί. Δομές ελέγχου, δομές απόφασης, Δομές επανάληψης-βρόχοι. Είσοδος/έξοδος δεδομένων/αποτελεσμάτων. Συναρτήσεις και διαδικασίες. Εισαγωγή στον δομημένο, αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Αλφαριθμητικά, λίστες, πίνακες, γραφικές παραστάσεις. Εφαρμογές, αναζήτηση, ταξινόμηση, προβλήματα χημικού μηχανικού. Διαχείριση λαθών. Διαχείριση αρχείων. The Jupyter Notebook. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Προφορικές παραδόσεις (13 εβδομάδες x 2 ώρες θεωρία και 1ώρα εργαστηριακές ασκήσεις). | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρησιμοποιείται σύστημα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης για τη διάθεση σημειώσεων, ασκήσεων και επικοινωνία με τους φοιτητές. | ||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Εργασίες Προσθετική Πρόοδος Τελική γραπτή εξέταση με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
• Προγραμματισμός με την Python, 1η Έκδοση, Στράτος Καλαφατούδης, Γεώργιος Σταμούλης • Μαθαίνετε εύκολα Python, 2η Έκδοση, Καρολίδης Δημήτριος • Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με την Python, 1η Έκδοση, Schneider David |
Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |