ΑΓΓΛΙΚΑ I
ΣΧΟΛΗ | ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1o | ||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΑΓΓΛΙΚΑ I | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 2 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ | 2 | ||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | - | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΑΓΓΛΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.uowm.gr/courses/CHEMENG228/ |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Σκοπός του μαθήματος είναι να δώσει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αποκτήσουν το θεωρητικό και πρακτικό υπόβαθρο που αφορά το γνωστικό πεδίο της Tεχνικής Ορολογίας σε θέματα της ειδικότητάς τους και να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε να κατανοούν και να χρησιμοποιούν επιστημονικά και ακαδημαϊκά Αγγλικά κείμενα (π.χ. άρθρα, εγχειρίδια, βιβλιογραφία κλπ.). Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να: • είναι εξοικειωμένος με τη λειτουργία τεχνικών όρων, γραμματικών δομών και στοιχείων λόγου και είναι ικανός να κατανοεί τη σημασία όρων και προτάσεων σε αυθεντικά επιστημονικά κείμενα • ενεργοποιεί και συνδυάζει τις ήδη αποκτημένες γνώσεις του στην ειδικότητά του, ώστε να είναι ικανός να συμπεραίνει και να κατανοεί τη σημασία όρων και προτάσεων • αξιολογεί και συνθέτει πληροφορίες παράγοντας σύντομα κείμενα (περιγραφές, συγκρίσεις, αναφορές κλπ.) • ερμηνεύει και αναλύει πληροφορίες από διαγράμματα, πίνακες κλπ. | |
| |
• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών • Αυτόνομη εργασία • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα • Βασικές ακαδημαϊκές δεξιότητες • Κριτική σκέψη |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Δύο εισαγωγικά κείμενα ορολογίας και επιλογή κειμένων από το βιβλίο English for Chemistry EAP, A course for Academic English for International Chemistry students, Kallia Katsaboxaki Hodgetts, 2017, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΣΙΓΜΑ ΙΚΕ (κωδ. στο ΕΥΔΟΞΟΣ: 77111735)1. 1.What is Engineering 2. Basic Concepts in Engineering: Measurement 3. Properties and states of matter 4. Chemical Elements, Periodic table and the structure of atom 5. Reactions, Interactions and cycles 6. Laboratory Safety Issues 7. Acids and Bases 8. Water Treatment 9. Polymers |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, την επικοινωνία με τους φοιτητές και στις εξετάσεις (Zoom, Moodle) • Χρήση πολυμέσων και σχετικών συνδέσμων στο Διαδίκτυο • Χρήση πλατφόρμας e-class για εξάσκηση γλωσσικών δομών | ||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | • Γλώσσα Αξιολόγησης: Αγγλικά • Μέθοδοι αξιολόγησης: - Τελικές εξετάσεις (Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, κλπ) • κριτήρια αξιολόγησης: 1)επαρκής γνώση κατανόησης ακαδημαϊκών κειμένων 2)αναγνώριση & εφαρμογή γραμματικών δομών 3)παραγωγή σύντομων κειμένων επιστημονικού περιεχομένου |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |